دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید راد بنام آروم جونم تویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 فروردين 1395
بازدید : 172
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید راد بنام آروم جونم تویی با کیفیت اورجینال

ترانه / آهنگ / تنظیم : راد

دانلود آهنگ جدید راد بنام آروم جونم تویی

Download New Music RaadAroome Joonam Toei

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

من اینجا تو اونجا تویی حس خوبه تو رویام

کنارم باش تا به دنیا بگم توای تکیه گام

از عشقت عمری هوای این قلبم چه سافه

همین احساسه که داره دنیامو میسازه

آروم جونم تویی عشقم عمرم شدی

دلتنگم واسه تو تمام فکرم تویی

هر دم تو با منی جلو چشم منی

تویه احساس من عمقی از وجودمی

محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ

صدا بزن اسممو بگو میخوام تورو

فقط به دستام بده تا ابد دستتو

بمون تو پیشم نرو دلم میخواد تورو

خیلی دوست دارم بگم تا آخرش باهام بمون

احساس میکنم تو اونی که تویه خاطرم می مونی

شبا که خواب نداره چشمام

همیشه تو پیشم میموندی

غم ا رو از دلم میرونی

خونه هوایه تو رو داره وقتی کنارمی دوباره

باورم میکنی تو آسون وقتی نگام یه حسی داره

حس نواز نوازش به تو داره

آروم جونم تویی عشقم عمرم شدی

دلتنگم واسه تو تمام فکرم تویی

هر دم تو با منی جلو چشم منی

تویه احساس من عمقی از وجودمی

صدا بزن اسممو بگو میخوام تورو

فقط به دستام بده تا ابد دستتو

بمون تو پیشم نرو دلم میخواد تورو

خیلی دوست دارم بگم تا آخرش باهام بمون

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com